5800X3D, B550-I, Hyper X 2x16, SF750, 6800XT

Permalänk
Medlem

5800X3D, B550-I, Hyper X 2x16, SF750, 6800XT

Hej,
Efter att sökt med ljus och lykta och långt motstånd mot det oundvikliga så är det dags att inse att jag inte hittar något roligt att göra med datorn längre, den står bara helt enkelt.

Säljer därför följande:

MOBO: Strix B550-I Gaming - Köpt från Komplett 220620, kvitto finns - 1200kr

CPU: 5800X3D - Köpt från Inet för ett par veckor sedan, kvitto finns - 3500kr

RAM: Hyper X Fury DDR4 2x16GB 3600 - Köpt begagnade, saknar kvitto - 500kr

PSU: SF750 Platinum - Köpt på Sweclockers. Förste ägare köpte den på NoN 220208, kvitto finns - 1000kr

GPU: Sapphire Pulse 6800XT - Köpt på Blocket sommaren 2022. F.d. miningkort som enligt tidigare ägare gått tämligen sparsamt. Jag bytte kylpasta och slängde på 2st Noctuafläktar och den har gått undervoltad, sval och presterat mycket bra hos mig. Säljer den med gettomodden eller shroud återmonterad. Saknar kvitto, låda m.m. Kan 3tkr vara rimligt kanske?

Jag kan lägga upp lite bilder vid tillfälle. Under tiden länkar jag till galleriet. Notera att det är komponenterna här ovan som sitter i och inte de som beskrivs i galleriet (CPU och minnen).

Datorn

Låter annonsen ligga uppe ett par dagar tänkte jag och säljer gärna i "paket". Hämtas med fördel på plats men kan också skickas mot förskottsbetalning och med reservation för hur posten behandlar kollina.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,
är intresserat för 2 x 16GB DDR4, 500 SEK + frakt till Göteborg.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem

Vet inte om du tar budgivning men jag lägger: 5800X3D - 3200 kr + frakt

Permalänk
Medlem

B550i 1000kr + frakt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det ett Köp nu pris på 6800XT så köper jag gärna för 3k + frakt.

Visa signatur

Asus Prime AP201 White || AsRock B760 Steel Legend || Intel i5 12600KF || ASUS TUF 3060 Ti || Corsair Vengeance DDR5 32GB || SeaSonic Focus GX 750W

Permalänk
Medlem

Häpp. Tack, allt noterat so far. För att förtydliga så tar jag bud, förslag, glada tillrop och allt däremellan. Låter som sagt annonsen ligga uppe ett par dagar så ser vi vart det hamnar då. Tack igen för bud hittills.

Permalänk
Medlem

3100 för 6800xt

Permalänk
Medlem

sf750 800kr + frakt

Permalänk
Medlem

3200 för gpu!

Permalänk
Medlem

3300kr för gpu

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

3400 för gpu

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr Moderkort, RAM och PSU
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr Mobo+psu hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

3500 gpu

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 600 kr Psu+cpu+ram+mobo
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 400 kr CPU, Mobo, RAM - hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 8 000 kr För allt + Kan hämta
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hej. Samtliga bud hittills noterade, tack för dem. Jag gör så att jag avslutar fredag kväll tänkte jag.

Permalänk
Medlem

Vad är nuvarande ledande bud på respektive del?

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk

Är det möjligt att köpa datorn komplett, dvs även med chassit, ssd och cpu-kylare?

Visa signatur

RTX 3070 • 34GK950F

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Vad är nuvarande ledande bud på respektive del?

Johan ligger bra till med bud på samtliga komponenter. Avvaktar som sagt lite ytterligare till i morgon kväll.

Skrivet av cooljeppe3:

Är det möjligt att köpa datorn komplett, dvs även med chassit, ssd och cpu-kylare?

Tack för intresset. Jag tänkte faktiskt behålla SSD (skall in i dotterns dator) och chassit (om andan faller på att bygga nytt så blir det i samma chassi).

Permalänk
Medlem

asus b550-i 1050kr + frakt

Permalänk
Medlem

@Tom76 du har ju bud på 9200 för 3 paket. Hade varit bra att veta ifall du ändå siktar på sälja allt i ett paket för 8000 så kan jag leta vidare efter en CPU.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tom76:

Johan ligger bra till med bud på samtliga komponenter. Avvaktar som sagt lite ytterligare till i morgon kväll.

Tack för intresset. Jag tänkte faktiskt behålla SSD (skall in i dotterns dator) och chassit (om andan faller på att bygga nytt så blir det i samma chassi).

Tänker mest på att det hade varit nice om du skrev upp vad maxbuden är på respektive del / paket.

Om jag är intresserad av att buda på någon grej så blir det ju svårt för mig o veta vad maxbudet ligger på om du säger att Johan leder med 8k på rubbet.

Samt att vad andra användare sa så ligger diverse mindre paket på mer än 8k så :v)

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 8 300 kr För allt + Kan hämta
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Johan654:

8 300 kr För allt + Kan hämta

Tack för budet. Jag är nöjd så, stänger igen butiken här och skickar dig ett PM så hörs vi vidare där.

Tack övriga också och fortsatt bra kväll.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad